عکس | وقتی پرسپولیسی ها برای استقلال بازی کردند
به گزارش دیلی فوتبال؛ در روزگاری که تیم فوتبال تاج (استقلال فعلی) در سودای اولین قهرمانی اش در جام باشگاه های آسیا بود، تعدادی از بازیکنان پرسپولیس به عنوان یار کمکی در تیم تاج حضور پیدا کردند و زمینه اولین قهرمانی آبی ها در آسیا را فراهم کردند.
این عکس مربوط به سال 1349 است. زمانی که تاج در ورزشگاه امجدیه (شیرودی) تهران به مصاف رقبای آسیایی اش می رفت و به جز ستاره هایی نظیر ناصر حجازی، منصور پورحیدری و غلامحسین مظلومی، تعدادی از ستاره های پرسپولیسی را نظیر محمود خوردبین، فریدون معینی و غلام وفاخواه در ترکیب خود داشت.

پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها